Rob Soeters is een ervaren projectmanager met een brede kennis en know-how op het gebied van mobiliteit. Hij weet wat hij wil, hij is kundig, heeft de nodige expertise en ervaring. Genoeg kwaliteiten dus die dat ook in de nieuwe identity moet uitstralen.
Tijdens de kernsessie kwamen de kernwaarden passie, drive, actief en doelgerichtheid naar boven. Met deze waarden is een bijpassende huisstijl ontstaan die zich makkelijk over allerlei media laat uitrollen.
Allereerst is er een illustratie ontworpen, in de stijl van een metrolijn, waarin alle verschillende werkzaamheden binnen projectmanagement zijn weergeven.
Als er wordt ingezoomd op dit proces worden drie metrolijnen zichtbaar die zich rond elkaar concentreren.
Samen vormen ze de letters R, O en B.
De R is rood en staat voor passie en drive.
De O is blauw en is zakelijk en doelgericht.
De B is groen en staat voor activerend en positief.
Natuurlijk in een originele Soeters verpakking…
Ook tijdens een treinreis, wanneer er achter de laptop gewerkt wordt. komt de identiteit van Soeters goed naar voren.
Opdrachtgever:
Soort: