E-mail

info@whspr.nl

Telefoon

06 3611 9011

Studio

Voortsweg 204 A
7523CK Enschede

Earthfood-header-9

_ kern

Koken volgens de cyclus
van de natuur met Earthfood

Bij Earth Food staat duurzaamheid voorop. Daarom wordt er niet alleen rekening gehouden met hoe de maaltijden hun weg vinden richting klant maar ook of de materialen die in de keuken worden gebruikt duurzaam zijn.
In eerste instantie moest er een logo ontworpen worden. Hiervoor is gekeken naar wat de kernwaarden van het bedrijf zijn; duurzaamheid, biologisch, lokaal, voedend, gezond, en educatie.

_ inhoud

De ideologie van Earthfood is dat producten zoveel mogelijk lokaal worden afgenomen en dat de productie hiervan duurzaam is. Op deze manier wordt er aan de ene kant iets van de aarde genomen terwijl aan de andere kant er weer iets terug wordt gegeven.

Naast de ideologische standpunten draait het natuurlijk om het eten en het genieten hiervan. Letterlijk de tanden erin zetten.
Al deze kenmerken uit de woorden Earth en Food komen samen in het logo. En worden doormiddel van een cirkel bij elkaar gebracht.

_ vorm

_ resultaat

Mede dankzij de nieuwe identiteit en het ondernemerschap van de klant zijn er na activatie van de huisstijl en de website nieuwe initiatieven ontstaan waarbij de uitstraling zich naadloos liet integreren op nieuwe producten zoals Earth Broth en Earthfood kroketten.

Opdrachtgever:

Vincent Gosselink
Earthfood

Soort:

_ Identity
_ Grafisch ontwerp
_ Webdesign
_ Web teksten